Kontenerowe solidne siatki zabezpieczające
Najwłaściwsze zabezpieczenie transportowanych towarów to wymóg BHP. W tym celu sprawdzają się wyłącznie doświadczone rozwiązania jak na przykład siatka na kontener. Jest to dokładnie siatka produkowana z bezwęzłowego polipropylenu lub polietylenu – materiałów, jakie są odporne na szereg czynników zewnętrznych. Przede wszystkim są one optymalnie odporne na uszkodzenia mechaniczne. Siatki te właśnie zatem nadają się do najbardziej intensywnej eksploatacji. Co więcej zarówno PP, jak i PE są tworzywami odpornymi na wpływ zmiennych niekorzystnych warunków pogodowych. Nie zagraża im promieniowanie uv, deszcz, śnieg, wiatr, grad czy szron. Są to poza tym materiały, jakie można użytkować bez obaw na skrajne temperatury. Siatki zabezpieczające wytwarzane z polipropylenu oraz polietylenu są rozwiązaniem, gdy zabezpieczenie dotyczy różnorodnych materiałów. Tworzywa te odporne są na wpływ substancji chemicznych. Nie wchodzą z nimi w reakcje chemiczne, zatem odznaczają się optymalną żywotnością.
Polipropylenowe i polietylenowe siatki do kontenerów produkuje się o różnej wielkości oczek i w różnej grubości. W ten sposób siatkę można dokładnie dopasować pod kątem konkretnego rodzaju transportu oraz rodzaju ładunków. Siatki wytrzymują długotrwałe przeciążenia, zatem też znajdują zastosowanie, gdy konieczne jest przeniesienie ciężkich ładunków. Produkowane metodą bezwęzłową siatki są najwłaściwszym sposobem na zabezpieczenie transportowanych towarów nie tylko w kontenerach, natomiast też w samochodach dostawczych, w wagonach kolejowych czy na przyczepkach.
Polipropylenowe i polietylenowe siatki do kontenerów produkuje się o różnej wielkości oczek i w różnej grubości. W ten sposób siatkę można dokładnie dopasować pod kątem konkretnego rodzaju transportu oraz rodzaju ładunków. Siatki wytrzymują długotrwałe przeciążenia, zatem też znajdują zastosowanie, gdy konieczne jest przeniesienie ciężkich ładunków. Produkowane metodą bezwęzłową siatki są najwłaściwszym sposobem na zabezpieczenie transportowanych towarów nie tylko w kontenerach, natomiast też w samochodach dostawczych, w wagonach kolejowych czy na przyczepkach.